Sõiduki töötlemine toimub kolmes etapis:

  • Variant nr 1. Töötlemine algab kl 15.00. Samal päeval peseme auto põhja ja jätame auto valvatavasse boksi kuivama. Ja kl 12-13 järgmisel päeval on töötlemine lõpetatud.
  • Variant nr 2. Töötlemine algab kl 12.00. Ja kl 17.00-17.30 on töötlemine lõpetatud.
  • Variant nr 3. Töötlemine algab kl 9.00. Ja kl 14.00-15.00 on töötlemine lõpetatud.

1. Rattakoobaste ja põhja pesu.

2. Pärast ettevalmistustöid töödeldakse roostet ennetava ja peatava inhibiitoriga Formula 3000 sõiduki järgmised osad:

  • sõiduki põhi, jõuülekanded ja veomehhanismid, amortisaatorite kummipuksid, pooltelje kummid jne.
  • Rattakoopad
  • uste, küljekarpide, tagaluugi ja kapoti sisepinnad
  • mootoriruum
  • elektrijuhtmed, andurid, pistikud, akujuhtmed
  • ennetav töötlus detailidele, mille koostisosades on kummielemendid
  • uksehinged, kütusepaagi luuk, klaasipuhasti mehhanismid, ning küljepeeglite seadmed

Corrosion Free kaitseaine Formula 3000 kantakse töödeldavale pinnale rõhu all pihustamise teel, tänu millele jõuab see ka raskesti ligipääsevate detailideni. Formula 3000 on hea nakkuvusega ja niiskust eemaldav, mistõttu saab seda kanda isegi niisketele pindadele. Tulemus sellest ei muutu – kõik pinnad saavad kaetud õhukese läbipaistva kihiga, mis ei kuiva ega murene. Seda ei saa veega maha pesta ja see ei karda mehaanilist kulumist.

3. Seejärel töödeldakse uste kummitihendid silikooniga.

NB! Juhime teie tähelepanu asjaolule, et pärast töötlemist tuleb kontrollida sõiduki pidureid. Sest töötlemise ajal võib inhibiitor sattuda piduriketastele, mis võib oluliselt suurendada auto pidurdusteekonda. ÄRGE MURETSEGE! Peate vaid mõned korrad pidurdama ohutul teelõigul ja hõõrdumisel inhibiitor põleb ära.

1,2,3 ja Teie auto ongi valmis!

Pärast sõiduki korrosioonivastast töötlemist:

  • ei kahjusta rooste ja keemilised teehooldusvahendid enam sõidukit.
  • suureneb elektrisüsteemide töökindlus kuna elektriosad on kaitstud.
  • suureneb töökindlus külmal ja niiskel aastaajal.
  • väheneb ukselukkude külmumise võimalus.
  • väheneb ootamatute rikete tekkimise oht ja langeb vajadus külastada autohooldust.
  • pikeneb detailide ja kogu sõiduki kasutusaeg.
  • väheneb sõiduki “kriuksumine”.
  • aluspõhjale koguneb vähem mustust ja külmunud lund.

Just sellisel viisil on alates 1986. aastast Kanadas ja USA-s teostatud nii isiklike kui ka ärisõidukite põhjalikku ennetavat hooldust. Nimetatud tehnoloogia on juba ammu populaarne Kanada, USA autoomanike seas; nüüd on see saadaval ka Eestis.